Home

Saturday, January 19, 2013

First.

Eheeemm. Assalamualaikum w.b.t & big hello !

Okay, aku jakun lagi. Ni first official entry selepas entry-ala-ala-come back gitew. hehe. First thing first, aku nak cakap sekarang ni aku dah mula sem break. Weee~ Bestnya cuti. Bole makan sampai lebam, tengok movie sampai pengsan. And tido sampai muntah :p

Finally aku dah habis semester 5. Coming soon semester 6, 7, 8 and yeay graduate! InsyaAllah. Cepat kerja. Cepat balas jasa mak ayah. Cepat @#$^%@. erkk~ Haihhh. Apa aku merepek ni? Dah dah. I should start being serious now. *muka tegang

Actually, hari ni nak story pasal my classmate. Kot la ada yang terkapai kapai lagi tak tahu aku ni study kat mana, ambik kos apa, tahun berapa, neng neng nong neng. Hmmmm. To be exact, aku study kat Universiti Sains Malaysia (USM) Kampus Kejuruteraan, ambik kos Kejuruteraan Bahan, tahun 3. Ok dah, tu je korang patut tau. hehe.

Aku ada 43(including me) orang classmate. 22 malay, 21 chinese. Classmate aku semua genius2 belaka. Aku je kekadang spoilkan kegeniusan sendiri. hewhew. *don't take it seriously. it was a joke. naaahh, should i mention it was a joke? LOL*palm face

Tengok gambar je lah. bahaha. Ok bai :p



My classmate, mohon tak ada yg claim racist ke apa. 
Ni just event kami2 ja. Privasi kononnya. hihi
classmate :)
girl power! o yeah! ;p
nomnomnom
mencuba teknik zoom in ala-ala photog. 
tapi hampeh. hihi
SEKIAN. maseyy~

3 comments:

me suya said...

ingat, uni time gonna be the best time to remember forever.. nak nak kalau partner dr u yg sama.. hahahaha

Cik Anita said...

jangan berangan cepat sangat nak kawen even dah grad pun! hikss. Sebabnya daku yang dah grad ni pun x kawen2..sobs :P

cik dila said...

Hahaha, kawen tu part yg dia highlight, amboi3.. :DD