Home

Saturday, April 30, 2011

i miss you.

 Jujurnya aku rindu dia. Dah tiga minggu tak jumpa. Ahhh. Bencinya bila mana rindu mula menguasai diri. 

Itu lah penangan buah hati baru. 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Oh Adam Rayyan ku ;)

U make me smile baby.

P/s : Sorry readers. Aku memang suka gila budak - budak ni.
 Geram sangat. Nak jadi baby sitter pleaseeee xD

16 comments:

Cik Anita said...

sila cepat kawen.
supaya anda dapat budak untuk diri sendiri.haha :P

Myra Arshad (: said...

@cik anita : kawen ? amboi, cepatnye ke arah tu. hehe. calon belom ada ni :p

misz molecule said...

i pun suke giler!




rindu kat cousin ni..




dah 3 bulan bukan 3 mgu xjmpe..
lagilah

Syiera Bucuk said...

rndu my baby jugak bile tgk en3 awak...hukhuk..

Heidi Shafiq said...

sweetye muke die.. :)

Myra Arshad (: said...

@misz molecule : sabo je laaa. hihi

Myra Arshad (: said...

@syiera : awww. rindu jgk yeee? hihi. mesti comel kan ? :)

Myra Arshad (: said...

@heidi : ada mcm muka maksu dia tak ? hihi :D

misz molecule said...

hahahah..:)

Puteri Iqa Izyan said...

Adam Rayyan...

comel name secomel tuannye. heee

Wan Gerrard said...

hmm macho giler budak ni :P

YOUsoF said...

Hehehe... sifat keibuan terserlah di situ... ;)

Myra Arshad (: said...

@misz molecule : =)

Myra Arshad (: said...

@puteri iqa izyan : ada comel macam mak su dia jugak tak ? hihi. jk jk :)

Myra Arshad (: said...

@wan gerrard : hah. memang macho pun. besar nanti footballer nihh xD

Myra Arshad (: said...

@yousuf : yeeee. mestii lah nak jadi ibuu xD