Home

Wednesday, March 30, 2011

Minta Maaf.

Assalamualaikum. Ini hanya lah update-sepantas-kilat yang aku sempat buat. Baru habis test math tadi. Alhamdulillah. Walaupun aku tak study hard, sekurang - kurangnya aku dapat jawab sikit. Hm. Main point update, bukan nak cerita pasal test math tadi. Bukan. Actually , saja aku nak mengadu domba dengan blog kesayangan T__T

Aku sakit gigi dah lima hari. Tapi hari ni paling menguji. Serious sakit. Gusi darah plus bengkak. Plus lidah pun sakit. Tekak lagi laah. Allah, Dugaan apalah kali ni. Jadi minggu test. Tuhan je tau apa aku rasa. Okay dah, aku nak pergi berkumur air garam lagi. Thanks untuk yang concern. And thanks jugak yang tegur. Ahh. Bukan aku nak kerek ke hapa, tapi seriously aku sakit. So, tak bole senyum. Sorry =.=''
Hee. Obvious tak muka aku malas layan? 
Sakit gila okay ! >.<

Doakan kesihatan aku. Okay bai ! :)

16 comments:

::FAIZ:: said...

pesal peluk tiang

akuiwana said...

g dentist taw!jgn bia lama2.nnti trok..

syakierah said...

i sangat sensitip about gigi,
g dentist g g !

Myra Arshad said...

faiz, pasal tak de orang. hahaha.

Bijen M. said...

Gile sombong sial taknak lepak minum sekali.
Esok belanja aku roti khurasan kat pasar malam.
Okebai!

Aina said...

get well soon sis ! ;)
take care.

fatian athiea said...

comel3..


nru aty trtawan tgk myra senyum..hehhe

Myra Arshad said...

nora : alhamdulillah dah feeling better ;) hehe

Myra Arshad said...

syakierah : dah nak pegi, but then mak datang bawak ubat. hehe

Myra Arshad said...

bijan , ni aku nak pegi pasar malam ah. jom weii~

Myra Arshad said...

aina : orait babe. thanks a lots. muah ;)

Myra Arshad said...

misz , haiisshh. jgn tertawan sangat T__T

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

KAK MYRA, GOODLUCK FOR THE RESULT TEST TU OK:)
hOW R U? LONG TIME NOT VISIT SBB FIFI TAK ONLINE.. WUWUWUWU...

Herbalife Coach Fatin Syahirah said...

skt gigi adalah skt yg smpai xbleh nak buat keje lain pun. bile skt gigi, rasa macam 1 adan pun skt.
moge cpt sembuh!

Myra Arshad said...

@fifiey : awww. terharu kejap. hehe. yee. thanks a lots for drop by here ~ miss u :)) take care okay ! hihi

Myra Arshad said...

@fatinsyahirah : yee. sakit gigi memang azab kan. aigoo .sabo je lah ;)) thanks for ur concern~ hehe