Home

Sunday, September 5, 2010

Ku Mohon Ketenangan

“Ya Allah, aku berlindung kepada-Mu dari rasa sedih dan duka cita, dari rasa lemah dan kemalasan, dari kebakhilan dan sifat pengecut, dan beban hutang dan tekanan orang-orang (jahat)”


11 comments:

naz said...

i pun meraassaa sama:)

afifahR said...

awat sedih ni... xmo2.. bulan posa ni kena epy oke. :)

sheema said...

myra, mengapakah?

diriku said...

aminn..

syaza kelyza said...

saya pon doakan benda yang sama , Aminnn :)

Myra Arshad (: said...

naz : amin...

fifie : heh. besa la. jiwa kacau. :P

sheem : biasa la weh. aku suka buat teruk sikit. hehe

diriku : =)

syaza : hehe. tengs. amin..

Cik Akma said...

aminn. btw kenape ni dear?

Marya Hana . said...

same2 kite doakan ..


:)

Myra Arshad (: said...

kak akma : amin :) alah, biasa la. saya kan cengeng! :D

marya : ehee. tengs babe ! :)

afifahR said...

moga tenang yea di mlm akhir rmadhan.. kalu tak terlepas, berjumpa dengan lailatulqadar, itu sgt la baik utk hg. :) chill!

Myra Arshad (: said...

amin. aku arap mcm tu jugak ! :)